Stanivuković najavio štednju, a zapošljava koordinatora za društvene mreže
21.06.2021. / 15:19
BANJALUKA – Gradonačelnik Banjaluke Draško Stanivuković, preuzimanjem funkcije, najavio je reorganizaciju gradske uprave sa ciljem smanjenja zaposlenih i ušteda u budžetu, kao i ukidanje raznoraznih pozicija gdje su angažovani savjetnici i koordinatori. Međutim, pola godine od tog obećanja ne vidi se drastičan zaokret u odnosu na bivšu administraciju Igora Radojičića.
googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘div-gpt-ad-1681902859551-0’); });
Za 16 dana u ovom mjesecu raspisana su četiri konkursa putem kojih će biti zaposleno preko 20 radnika u Gradsku upravu, među kojima i tri pripravnika.
Gradonačelnik je zbog odlaska ili preraspoređivanja radnika bio primoran da raspiše konkurse za radnike obezbjeđenja, čistače, referente, kao i stručne saradnike.
Međutim, pojedina radna mjesta za koja je raspisan konkurs, Stanivuković je „izmislio“.
Tako je nedavno prvo dopunio Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji poslova i sistematizaciji radnih mjesta gdje je dodao radno mjesto za koordinatora društvenih mreža, a zatim raspisao i konkurs za popunu tog mjesta.
googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘div-gpt-ad-1684492379332-0’); });
Prema novoj sistemacizaciji zadatak budućeg koordinatora je da učestvuje u izradi i ažuriranju internet stranice Grada Banjaluka, daje prijedloge za unapređenje promocije aktivnosti Grada putem društvenih mreža, ažurira informacije o Gradu koje se objavljuju na zvaničnim nalozima na društvenim mrežama.
googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘div-gpt-ad-1684492553058-0’); });
Takođe, biće u obavezi da pruža stručnu i tehničku pomoć savjetniku gradonačelnika – šefu Tima za komunikacije u izradi prezentacija za potrebe promocije Grada.
„Radno mjesto koordinatora za društvene mreže je novosistematizovano radno mjesto, koje je trenutno upražnjeno, te je iz tog razloga i raspisan Javni konkurs, radi njegove popune. Ono je sistematizovano zbog povećanog broja aktivnosti Gradske uprave i samim tim objava na društvenim mrežama, a s ciljem što boljeg informisanja građana, kao i promocije grada Banjaluke“, kažu iz Gradske uprave.
Inače, pored ovog radnog mjesta, izmjenom sistematizacije gradonačelnik je otvorio i radna mjesta stručnog savjetnika komunalne policije.
Iz Transparency International-a podsjećaju kako je gradonačelnik, pogotovo za vrijeme dok je bio odbornik i narodni poslanik isticao preveliki broj zaposlenih u Gradskoj upravi, pa im ostaje nejasno čemu potreba za novim radnicima.
Opet, ističu, treba imati u vidu i transperentnost nove Gradske uprave.
„Svakako treba pohvaliti transparentnost nove gradske administracije iako su izjave čelnih ljudi nedosljedne što se evo vidi po novim zaposlenjima do kojih nije trebalo doći. Za sada je prerano još uvijek suditi o svim obećanjima i njihovim eventualnim ispunjenjima ili neispunjenjima, međutim ova nedosljednost oko zapošljavanja otvara prostor za sumnje za ostale ranije izrečene, a još neispunjene obaveze“, kazali su u TI.
Podsjećamo, kada je riječ o zapošljavanju, prema analizi koju je Stanivuković predstavio u januaru ove godine, samo u Gradskoj upravi ima 788 radnika.
„Ovo je zastrašujuće veliki broj, na osnovu kojeg ne mogu, a da ne postavim pitanje, kako je budžet Grada do sada uopšte funkcionisao”, izjavio je tada gradonačelnik Banjaluke.
CAPITAL: Dejan Tovilović
Povezane vijesti