Grad Trebinje će u narednih osam mjeseci svojim tradicionalnim medijskim partnerima – Herceg TV-u i firmi „A media“ za promociju i predstavljanje uplatiti ukupno oko 52.500 maraka bez PDV-a.
Naime, u dva različita lota, Herceg TV i „A media“ su bili jedini i najbolji ponuđači na tenderu koji je Grad Trebinje otvorenim postupkom raspisao početkom aprila ove godine.
„A media“ je ćerka firma Alternativne televizije, koja zajedno za Hercegom već niz godina dobija ove poslove od Grada Trebinja.
Još je u aprilu portal Pratimo tendere najavio da bi ovaj posao ponovo mogao da dobiju ova dva medija, što se ispostavilo kao tačno.
Naime, „A media“ je dostavila prihvatljivu ponudu od 12.800 maraka, što je samo za 20 maraka niže od procijenjene vrijednosti ovog lota.
U lotu 2, jedini ponuđač koji je i mogao da ispuni navedene uslove, uključujući i onaj o realizaciji ugovora zbirne vrijednosti od 35.000 maraka, je bila Herceg radio-televizija. Njena ponuda je bila za oko 350 maraka niža od procijenjene vrijednosti.
Inače, prema javno dostupnim podacima, od 2019. godine pa do danas, istim tenderima javnim novcem dopunjavana je kasa privatne Herceg televizije, čija je uređivačka politika mahom naklonjena vlastima u gradu.
Isti je slučaj i sa Alternativnom televizijom, odnosno firmom “A media”.
Pored Grada Trebinja, ove televizije su dobijale poslove i od Hidreoelektrana na Trebišnjici, Elektroprivrede Republike Srpske, Olimpiskog centra Jahorina i drugih javnih preduzeća i ustanova.